reklama
reklamareklama
Dziś jest czwartek, 23 marca. Imieniny Oktawiana, Pelagii, Zbisława.
13℃
(zachmurzenie duże). Zobacz prognozę pogody

Kamera nagrała, co kurier zrobił z paczką. Firma przeprasza [WIDEO]

Aktualności4.02 o 08:21Komentarzy: 106
Pracownik jednej z firm kurierskich rzucił paczkę z elektroniką, która odbiła się od schodka. Rzeczniczka DPD przeprasza za tą sytuację i zapowiada wyciągnięcie konsekwencji.



Kurier to z pewnością trudny i odpowiedzialny zawód. Musi w możliwie najkrótszym czasie dostarczyć wiele przesyłek. Problem pojawia się, gdy nie zastaje nikogo w domu, a paczka trafia do centrum lub wraca do nadawcy. Z drugiej strony jest ktoś, kto oczekuje na dostawę. Obecnie zdecydowana większość ruchu firm kurierskich to zakupy internetowe, które stają się coraz popularniejsze.

Niedawno nasz czytelnik spotkał się z niemiłą niespodzianką, bo nie wszystko poszło tak, jak powinno. Kurier jednej z firm przyjechał pod jego dom we wsi niedaleko Oleśnicy. W pewnym momencie postanowił rzucić przesyłkę przez płot. Odbiła się o schodek z kostki, po czym wylądowała blisko drzwi. Zdarzenie zarejestrowała kamera monitoringu.





- Żona nie zdążyła dojść do drzwi, aby otworzyć furtkę. Oczywiście na paczce oznaczenie "nie rzucać" - mówi nasz rozmówca. Karton z elektroniką miał wgniecenia. - Działa, ale nie wiem czy po turbulencjach nie ma uszkodzeń ukrytych, które wyjdą po czasie - dodaje.

Skontaktowaliśmy się z firmą kurierską z prośbą o komentarz do opisywanej sytuacji. - Dziękujemy za interwencję w tej sprawie. Pragniemy zapewnić, że przedstawione zdarzenie nie odpowiada standardom jakości usług DPD Polska, a zachowanie kuriera jest niedopuszczalne. Sprawa została przekazana do odpowiedniego działu regionalnego, w którym przesyłki dostarcza kurier ujęty w materiale wideo. Zostaną wobec niego wyciągnięte surowe konsekwencje. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację - oświadczyła Małgorzata Maj, rzeczniczka prasowa DPD.



rd

Podziel się tym artykułem na Facebooku

reklama
reklamareklama

Skomentuj

Osoba komentująca oświadcza, że nie będzie publikować treści o charakterze bezprawnym i tym samym akceptuje regulamin. Komentarze internautów nie muszą być zgodne z poglądami redakcji.
Podpis:

Komentarze (106)

Xxx6.02 o 19:58

Ok rok temu zamówiłem laptopa z Ole Ole i też kurier DPD do furtki miałem z 10 metrów a ten cymbał rzucił na ziemię tępy dzban......

Zgłoś
odbiorca6.02 o 11:24

DPD i wszystko jasne.

Zgłoś
Kama5.02 o 19:30

Jak masz wybór to nie wybierzesz, ale dużo sklepów internetowych właśnie z DPD ma umowy i oni niestety dostarczają

Zgłoś
O kurierNieciszów 5.02 o 18:26

Ten co jeździ do Nieciszowa to pierwszy powinien być do zwolnienia. 1. Jeździ jak szalony niszcząc drogę - bus skacze po dziurach ochlapujac przy tym okoliczne ogrodzenia przez co je niszczy, 2. Wypowiada się o dpd, że nie jest decyzyjne, 3. Odbiór przesyłki do zwrotów z wielką łaską czy weźmie czy nie weźmie- robi co chce z godzinami dostarczenia i odbioru, 4. Udaje szefa i wszystkich ignoruje, 5. Przeszkadza głośną muzyką i wszechobecnym hałasem. 6. W wypowiedziach do klientów zero kultury. Jeździ także kurier GLS. Zupełnie inny poziom. Pełna kultura i grzeczność. Nigdy nie wybiorę już dpd przez takiego kuriera. Tragedia jednym słowem. Powinni Gościa już dawno zwolnić.

Zgłoś
1235.02 o 18:17

To ten sam kurier co mówił że dpd nie jest decyzyjne?

Zgłoś
Ech5.02 o 16:57

To niech zmienia regulamin, że można to zrobić później i spisać protokół , a nie jak teraz. Pancia na inf linii twierdzi nie otwarte, nie sprawdzone nie ma reklamacji. Jak zamówię tz skarpetki , to mam w nosie że rzuca i nie sprawdzam , ale nie gdy zamawiam sprzęt chce sprawdzić a się nie da

Zgłoś
taka prawda5.02 o 16:32

Jakby każdą paczkę klienci mieli rozpakować i sprawdzić ,to na paczkę czekalibyście dwa tygodnie ,a nie dwa dni.

Zgłoś
Sprawiedliwość 5.02 o 14:13

Ja nawet nie zdążyłem podpisać odbioru i gdy zadzwoniłem spytać to powiedziała mi pani ,że nic nie muszę podpisywać!? Jak to?

Zgłoś
Jan5.02 o 13:03

Najśmieszniejszy jest regulamin gdzie pisze, że masz sprawdzić przesyłkę przy kurierze bo inaczej nie ma reklamacji i spisania protokołu reklamacji. Tylko jak to zrobić, pizdnie przesyłkę i już go nie ma a jak jesteś i chcesz to zrobić to jest wulgarny i opryskliwy. Masakra

Zgłoś
Mycha5.02 o 12:38

Ogólnie nie mam dobrych relacji z kurierami DPD. Zamówiłam przesyłkę na środę, we wtorek dostaję wiadomość że w dniu dzisiejszym paczka zostanie dostarczona! Niby fajnie bo dzień szybciej ale niestety tego dnia nikogo nie było w domu więc za pomocą aplikacji przełożyłam termin dostarczenia na kolejny dzień -czyli ten właściwy! Godziny dostarczenia do 15:00- kiedy o godz. 19:00 nie dostałam nawet żadnego info o opóźnieniu kuriera musiałam kolejny raz przełożyć termin dostawy. Masakra! :-/ Dlatego serdecznie NIE polecam.

Zgłoś
Ostatnio dodane
Zobacz więcej
Wersja strony: stacjonarna / mobilna
PW Media © 2009-2022. @:
Nawigacja: Kontakt z redakcją i reklama / Regulamin / Polityka prywatności
MojaOlesnica.pl w mediach społecznościowych: Facebook / Instagram / YouTube