reklama
reklamareklamareklamareklama
Dziś jest wtorek, 14 lipca. Imieniny Marcelina, Ulryka, Bonawentury.
MojaOlesnica.pl na Facebooku

Kąpiel w oleśnickim stawie

Ciekawostki8.09.2019 o 09:09Komentarzy: 29
Czytelnik portalu MojaOlesnica.pl informuje, że mimo niesprzyjającej pogody trzech młodych mężczyzn kąpało się w stawie przy ulicy Spacerowej w Oleśnicy.


Zdjęcia nadesłane przez czytelnika

rd

Podziel się tym artykułem na Facebooku

reklama
reklamareklamareklama

Skomentuj

Osoba komentująca oświadcza, że nie będzie publikować treści o charakterze bezprawnym i tym samym akceptuje regulamin. Komentarze internautów nie muszą być zgodne z poglądami redakcji.
Podpis:

Komentarze (29)

mlody alkusek8.09.2019 o 15:41

[email protected] to cy mnie psami straszysz? To, ze kopnalem gówno do wody to moim zdaniem dobrze zrobilem. Moglbym je zostawic na trawniku i ktos by wszedl w tego kloca a pozniej wiadomo jak z podeszwy ciezko wyskrobac. O trawe nie wytrzesz. Jak wejdziesz w piach zeby rozchodzic, to i tak przez dlugi czas bedzie smierdzialo kolo ciebie ;-/

Zgłoś
Byk8.09.2019 o 14:16

Na tym zdjęciu jedynie widzę rowery bel lampki z tyłu rozumiem że mandat był ?

Zgłoś
? 8.09.2019 o 13:44

I co z tego

Zgłoś
jbb8.09.2019 o 13:21

co w tym dziwnego ludzie zimą kąpią się w przeremblach

Zgłoś
Benek8.09.2019 o 13:16

Zrobiłem co zrobiłem wiszę wodę i walę a wy możecie tylko komentować bo patrzycie w te zjebane telefony

Zgłoś
Chudy8.09.2019 o 13:15

Coś jest w prawach człowieka. Człowiek ma prawo do dostępu do wody ,a to pan władza mandat mówi. Reżim Stary

Zgłoś
Romario8.09.2019 o 12:46

Większość osób tutaj komentujących zachowuje się jakby nigdy nie byli nie młodzi i alkoholu nie pili, wyjmijcie kij z dupy i trochę polotu w tym smutnym jak pizda mieście.

Zgłoś
Olesniczanin 8.09.2019 o 12:31

Do młody alkusek podejrzewam że w życiu obcowales jeszcze z gorszym szambem jak dochody twojego burka a to co zrobiłeś lepiej sie tym nie chwal bo należy ci się mandat

Zgłoś
Olesniczanin 8.09.2019 o 12:21

Od kiedy wchodzenie do stawu jest zabronione miał ochotę i sie zmoczyl mamy przecież jeszcze lato

Zgłoś
mlody alkusek8.09.2019 o 12:19

moj pies sie zesral na trawnik na nabrzezu i nie mialem psiego pakietu, to kopnalem to gówno do wody. Sorki ziomek ;-)

Zgłoś
Ostatnio dodane
Zobacz więcej
Wersja strony: stacjonarna / mobilna
PW Media © 2009-2020. @:
Nawigacja: Kontakt z redakcją i reklama / Regulamin / Polityka prywatności
MojaOlesnica.pl w mediach społecznościowych: Facebook / Instagram / YouTube