reklamareklama
Dziś jest wtorek, 22 października. Imieniny Halki, Kordiana, Kordelii.
MojaOlesnica.pl na Facebooku

Rowerem z Twardogóry nad morze

27.06 o 12:31Komentarzy: Kategoria: Ciekawostki
Emilia i Rafał Mieszała z Twardogóry wybrali się w rowerową wyprawę nad morze, skąd przesyłają pozdrowienia dla mieszkańców. Pokonanie trasy zajęło im trzydzieści godzin.

Emilia i Rafał Mieszała / arch. prywatne

- Z Twardogóry do Gdańska dojechaliśmy w 30 godzin pedałując na rowerze. Oczywiście, mieliśmy sześciogodzinny nocleg. Gorąco pozdrawiamy redakcję MojaOlesnica.pl i cały powiat oleśnicki z Wyspy Sobieszewskiej - napisali do nas Emilia i Rafał Mieszała, małżeństwo z Twardogóry.

W trasę wyjechali w poniedziałek o godzinie 4 nad ranem, a na miejsce dojechali we wtorek około godziny 19. - Czytałem dużo o takich wyprawach i postanowiliśmy przeżyć to również sami. Ja na rowerze dużo jeżdżę, ale żona musiała bardziej się przygotować. Od czterech miesięcy przygotowywaliśmy się razem robiąc parę wypadów powyżej stu kilometrów. Było trzeba prześledzić dokładnie cała trasę po kilometrze, by wiedzieć, co będzie nas czekać w trakcie. Choć tak i tak spotkaliśmy się niespodziankami, jak na przykład brak przejazdu wyniku końca drogi, dużo lasów, kamieni, piachu. Trasa naprawdę była ciężka - opowiada R. Mieszała.

Do tego uczestnikom przeszkadzał upał oraz bagaże, które mieli na plecach. - Zużyliśmy około czterdzieści litrów wody. Najważniejsze były chęci i opanowanie. To właśnie pomogło dokończyć cała podróż szczęśliwie - wspomina nasz rozmówca.

- Moglibyśmy pojechać na urlop pociągiem samochodem, ale jednak obserwując świat i to, w jakim szybkim tempie żyjemy stwierdziliśmy, że warto trochę zwolnić i wykorzystać rowery do tej podróży. Żeby w wolnym tempie moc podziwiać wszystko, co nas otacza w przyrodzie. A było co podziwiać jak jechaliśmy - relacjonują twardogórzanie.

rd

reklama

Podziel się tym artykułem na Facebooku

reklamareklama

Komentarze Facebooka

Ostatnio dodane
Gdzie dzisiaj nie będzie wody?
dzisiaj o 08:35/ Aktualności
ITD chce ukarać Polbusa!
dzisiaj o 08:25/ Aktualności
Nocne pływanie w OKR Atol
dzisiaj o 07:29/ Sport
Zasadzili w Niemczech drzewa przyjaźni
dzisiaj o 07:13/ Aktualności
Wypnij pierś, wyprzedź raka!