reklama
reklamareklamareklamareklama
Dziś jest niedziela, 26 maja. Imieniny Filipa, Pauliny, Eweliny.
MojaOlesnica.pl na Facebooku

Głębia fachowości a maniery

16.05 o 06:27Komentarzy: 59Kategoria: Aktualności
Były burmistrz Michał Kołaciński odpowiada na krytykę Edyty-Małys-Niczypor, zastępczyni burmistrza. - Po raz kolejny Pani potwierdza głębię swojej fachowości - napisał. - Raz kolejny potwierdza Pan swe maniery - ripostuje E. Małys-Niczypor.


Były burmistrz Michał Kołaciński i obecna zastępczyni burmistrza Edyta Małys-Niczypor

Niedawno na łamach portalu MojaOlesnica.pl pisaliśmy, że za kwotę 28 tys. zł netto Andrzej Sowa, koordynator kampanii wyborczej burmistrza Jana Bronsia, opracowuje strategię promocji Oleśnicy.

Obecne władze przy okazji przypomniały działania poprzedników z Oleśnica Razem. - Pragnę zauważyć, że również w poprzedniej kadencji władze podejmowały wysiłki na rzecz opracowania strategii. Niestety taka strategia nie powstała. Urząd miasta dysponuje jedynie ośmiostronicowym opracowaniem zatytułowanym jako "Koncepcja pożądanego wizerunku Oleśnicy", która była jednym z elementów umowy, zawartej na łączną kwotę 29 055 zł - powiedziała portalowi MojaOlesnica.pl Edyta Małys-Niczypor, zastępczyni burmistrza. Umowę zawarto wówczas z Michałem Skrzypkiem, który później został zatrudniony jako rzecznik burmistrza.

- Wyłonienie wykonawcy odbyło się z pominięciem procedury postępowania w zakresie zamówień publicznych, obowiązujących w urzędzie - dodała.

O komentarz poprosiliśmy Michała Kołacińskiego, byłego burmistrza, obecnie opozycyjnego radnego z OR oraz Prawa i Sprawiedliwości. Poniżej cytujemy jego stanowisko.

* * *

Po raz kolejny Pani potwierdza głębię swojej fachowości:

§2 ust. 2 Zarządzenie Burmistrza Miasta Oleśnicy Nr 98/VI/2014 z dn. 20.05.2014 r.: "Do zamówień, których przedmiotem są: zakup czasu antenowego, nabycie, przygotowanie, produkcja lub koprodukcja materiałów programowych przeznaczonych do emisji w radiu, telewizji lub Internecie; nabycie własności nieruchomości oraz innych praw do nieruchomości, w szczególności dzierżawy i najmu, zamówienie z zakresu działalności artystycznej lub twórczej; usługi związane z organizacją wystaw, koncertów, konkursów, festiwali, widowisk, spektakli teatralnych, imprez sportowych, przedsięwzięć z zakresu edukacji kulturalnej - jeżeli zamówienia te nie służą wyposażaniu zamawiającego w środki trwałe przeznaczone do bieżącej obsługi lub jego działalności; zamówień udzielanych podmiotom, które posiadają monopol na dane usługi lub dostawy wynikające z ustawy bądź decyzji administracyjnej - nie stosuje się niniejszej procedury - z zastrzeżeniem ust. 1" (ust 1. mówi, że procedur zamówień publicznych dokonuje się z zachowaniem zasad celowości, oszczędności, gospodarności i legalności).

Michał Kołaciński

* * *

Poniżej cytujemy rispotę Edyty Małys-Niczypor.

* * *

Nawiązując do Pana stylistyki powinnam napisać, że raz kolejny potwierdza Pan swe maniery, ale pozwoli Pan, że nie wdając się w jałowe dyskusje, stwierdzę tylko: zatrudniony przez Pana na zlecenie Michał Skrzypek nie wykonywał działalności artystycznej i twórczej.

No chyba że zlecił Pan mu organizację jakiegoś widowiska, ale z umowy to nie wynika.

Edyta Małys-Niczypor

* * *

Zobacz też: Powstaje strategia promocji miasta

rd

reklama

Podziel się tym artykułem na Facebooku

reklama
reklamareklama

Skomentuj

Osoba komentująca oświadcza, że nie będzie publikować treści o charakterze bezprawnym i tym samym akceptuje regulamin. Komentarze internautów nie muszą być zgodne z poglądami redakcji.
Podpis:

Komentarze (59)

Leon16.05 o 22:16

Siebie warci!

Zgłoś
No i klops16.05 o 20:00

@J masz rację.Ludzie dali się po prostu nabrać na kiełbasę wyborczą bronsia.,a teraz żałują.....

Zgłoś
Pucuś16.05 o 17:40

Wazelina w pełnej krasie

Zgłoś
J16.05 o 16:21

Kolacinski nie przegrał wyborów tylko ludzie przegrali bo wybrali innego ??? ich wybor

Zgłoś
:)16.05 o 14:34

bedzie skajtpark i tv kablowa

Zgłoś
Antek16.05 o 14:08

To mi wystaje słoma z butów!

Zgłoś
Kowalska16.05 o 14:06

Kowalski! A ty znowu swoje!

Zgłoś
obiektywna16.05 o 12:39

Kreatywna księgowość zaszkodziła wielu osobom.Radziłabym wszystkim o tym pamiętać.

Zgłoś
taka prawda16.05 o 12:39

Ta pani jest poprostu słaba . Robi w ratuszu za paprotkę

Zgłoś
.16.05 o 12:36

A najgorsze, że w te swoje koleżeńskie przysługi burmistrz wciąga skarbniczkę. Przy okazji kolejnych przegranych wyborów straci pracę jak nic.

Zgłoś
kk16.05 o 12:31

tą kobitę z Długołęki pogonili

Zgłoś
Jan Kaczmarczyk16.05 o 12:27

te Panie sa po to zeby sie głupio usmiechac i brac pieniadze za to... tylko tyle

Zgłoś
marek16.05 o 12:12

Mojaolesnica.pl zapytała, były burmistrz odpowiedział. M. Skrzypek zrobił opracowanie - ktoś powinien się wypowiedzieć, czy jest ono aktualne. Zapewne było w nim dużo o działaniach kulturalnych w strategii. Dlatego chyba burmistrzowi się ta strategia nie podoba, a ponadto wszystko, co robił burmistrz M. Kołaciński musi zostać głęboko zakopane. Sowa zrobi strategię, podejrzewam, że bardziej siermiężną. Po jej wydaniu RM powinna ją przeanalizować, Opozycja powinna ją dać przeczytać tym, którzy mają o tych sprawach pojęcie. Nie może tak być, że strategię promocji robi się pod burmistrza, a nie pod miasto. Tych strategii za burmistrza J. Bronsia było 2-3, żadnej nie wdrożono. Podejrzewam, że i tą - Sowy - czeka podobny los. Burmistrz Bronś jako stary samorządowiec ma strategię w jednym palcu i tę będzie wdrażał.

Zgłoś
skok na kasę trwa16.05 o 12:08

nie w trybie tylko "metodą na fjesbuka"

Zgłoś
Pytanie 16.05 o 11:39

W jakim trybie pani Małys zlecała prowadzenie miejskiego Fejsbuka swoje koleżance pani K. Kijakowskiej? Zlecenie było na 5 tys?

Zgłoś
Krzysztof A. Kowalski16.05 o 11:35

oboje, pani Edyta Małys-Niczypor i pan Michał Kołaciński są w swojej niewiedzy i nieudolności niepoprawni, co gorsza dla nich - oboje deklarują ten sam światopogląd.

Zgłoś
Fanka Krzysia K16.05 o 11:34

zatrudnic krzyszotfa k. kowalskiego. Ps. nie zauwazył Pan, że brakuje jednego rpzecinka w puencie pani Edyty?

Zgłoś
Krzysztof A. Kowalski16.05 o 11:31

"- Wyłonienie wykonawcy odbyło się z pominięciem procedury postępowania w zakresie zamówień publicznych, obowiązujących w urzędzie - dodała." - cóż za ironia - jednym zarzuca się i owszem słusznie, ale zarzuty formułuje przedstawicielka tych, którzy tak samo postępują.

Zgłoś
Krzysztof A. Kowalski16.05 o 11:27

Oleśnicki kabaret się kręci. Promocja Oleśnicy? Strategia promocji Oleśnicy? Przez dziesięciolecia Jan Bronś dawał do zrozumienia, że ani on, ani jego współpracownicy (w tym pani Edyta Małys-Niczypor) najmniejszego pojęcia nie mają o marketingu miejskim. Przed wieloma laty, na zaproszenie pana Piotra Karaska (wówczas był radnym i przewodniczącym jednej z komisji) przedstawiałem to, czym jest marketing miejski i jakie błędy popełnia się w Oleśnicy. Oczywiście wówczas Jan Bronś ostro mnie skrytykował, ale też niczym się nie wykazał. Nic lepszego nie można napisać o panach Michale Kołacińskim i Michale Skrzypku. Stwierdzili jedno: poprzednicy traktowali promocję wyłącznie jako zamawianie gadżetów (określili stan rzeczy) i zamiast to naprawić - nie uczynili niczego sensownego. Teraz zleca się panu Andrzejowi Sowie. Od czego jest pani Edyta Małys-Niczypor, albo nowozatrudniona pani Marzena Graczyk? Czyż te panie w ramach swoich obowiązków nie powinny nakreślić strategii promocji Oleśnicy, którą będą realizować?

Zgłoś
abstrahuj16.05 o 11:16

z drugiej strony, poetyckość "głębi fachowości" rekompensuje, myślę sobie, chropowatość stylu, jednak mamy równowagę :-))))))

Zgłoś
reklama
Ostatnio dodane
Oleśnica jest gotowa na wybory
wczoraj/ Aktualności
Nasze piękne zabytki na Nocy Muzeów
wczoraj/ Aktualności
Oleśnicka Nocna Gra Miejska
wczoraj/ Aktualności
Pogoń Oleśnica przegrywa z GKS-em
wczoraj/ Sport
Wyjątkowe Muzeum Foteli Katapultowych
wczoraj/ Aktualności
Zobacz więcej
reklama
Obserwuj nas
reklama
Wersja strony: stacjonarna / mobilna
PW Media © 2009-2019. @:
Nawigacja: Kontakt z redakcją i reklama / Regulamin / Polityka prywatności
MojaOlesnica.pl w mediach społecznościowych: Facebook / Instagram / YouTube