reklama
reklamareklamareklamareklama
Dziś jest niedziela, 26 maja. Imieniny Filipa, Pauliny, Eweliny.
MojaOlesnica.pl na Facebooku

Powstaje strategia promocji miasta

14.05 o 11:50Komentarzy: 34Kategoria: Aktualności
Za kwotę 21 tysięcy złotych powstaje strategia promocji miasta, którą przygotowuje koordynator kampanii wyborczej Jana Bronsia. W poprzedniej kadencji skończyło się na ośmiostronicowym opracowaniu.



Powstaje strategia promocji miasta

Andrzej Sowa, koordynator kampanii wyborczej burmistrza Jana Bronsia, opracowuje strategię promocji Oleśnicy. Umowę w tym zakresie zawarto w kwietniu i będzie ona obowiązywać do lipca.

Przewidziane miesięcznie wynagrodzenie to 7 tysięcy złotych netto, co za cały okres daje kwotę 21 tysięcy złotych netto. - Wykonawca został wyłoniony zgodnie z obowiązującymi w tut. urzędzie przepisami, dotyczącymi zamówień publicznych - mówią miejscy urzędnicy.

- W ramach umowy wykonawca dokonuje pogłębionej analizy opinii mieszkańców i osób spoza miasta (z terenu aglomeracji wrocławskiej) w zakresie postrzegania wizerunku Oleśnicy - informuje Edyta Małys-Niczypor, zastępca burmistrza Oleśnicy.

- Zależało nam, żeby strategia była wykonywana przez osobę, która ma odpowiednie przygotowanie, umiejętności i rozeznanie lokalnego rynku, a także badanego obszaru. Dlatego też w tym przypadku zdecydowano o wyborze osoby z Oleśnicy do współpracy - dodaje zastępca burmistrza.

Miejscy urzędnicy podkreślają, że na rynku opracowanie podobnego dokumentu kosztuje dużo więcej niż 21 tysięcy złotych, które zostanie przekazane A. Sowie. - Wnioski z przygotowywanej strategii przez najbliższe lata będą służyć Urzędowi Miasta Oleśnicy do kształtowania polityki w zakresie skutecznej promocji - słyszymy.

Poprzednie władze też pracowały nad strategią

Okazuje się, że w poprzedniej kadencji władze miasta z Oleśnicy Razem też podejmowały czynności zmierzające do powstania strategii.

- Pragnę zauważyć, że również w poprzedniej kadencji władze podejmowały wysiłki na rzecz opracowania strategii. Niestety taka strategia nie powstała. Urząd miasta dysponuje jedynie ośmiostronicowym opracowaniem zatytułowanym jako "Koncepcja pożądanego wizerunku Oleśnicy", która była jednym z elementów umowy, zawartej na łączną kwotę 29 055 zł - powiedziała portalowi MojaOlesnica.pl E. Małys-Niczypor. Umowę zawarto wówczas z Michałem Skrzypkiem, który później został zatrudniony jako rzecznik burmistrza.

- Wyłonienie wykonawcy odbyło się z pominięciem procedury postępowania w zakresie zamówień publicznych, obowiązujących w urzędzie - ocenia umowę z Michałem Skrzypkiem zastępca burmistrza.

rd

reklama

Podziel się tym artykułem na Facebooku

reklama
reklamareklama

Skomentuj

Osoba komentująca oświadcza, że nie będzie publikować treści o charakterze bezprawnym i tym samym akceptuje regulamin. Komentarze internautów nie muszą być zgodne z poglądami redakcji.
Podpis:

Komentarze (34)

pazerni15.05 o 15:18

A jak tam telefonik Susidkowej? nie stać jej, by sobie prywatnie kupić?

Zgłoś
.15.05 o 06:52

34 tys złotych! To nie są małe kwoty. A do tego wypłata dla kierownik Graczyk, która co robi? Skoro tematami promocji zajmuje się koordynator kampanii? Mnożenie stanowisk urzędniczych, a i tak zadanie zleca się prywatnym firmom. Totalny absurd. Ktoś ma ludzi za głupców

Zgłoś
???15.05 o 06:38

- Zależało nam, żeby strategia była wykonywana przez osobę, która ma odpowiednie przygotowanie, umiejętności i rozeznanie lokalnego rynku, a także badanego obszaru. Dlatego też w tym przypadku zdecydowano o wyborze osoby z Oleśnicy do współpracy- ILE TEGO TYPU DOKUMENTÓW PRZYGOTOWAŁ W SWOIM ŻYCIU PAN SOWA I JAKIE MA KWALIFIKACJE, WYKSZTAŁCENIE itd

Zgłoś
Czy nie14.05 o 23:40

Wygląda zatem na to, że pan Sowa jest bardziej kompetentną osobą od pani Graczyk, i to on powinien kierować promocją miasta. Mielibyśmy wtedy profesjonalistę na odpowiednim stanowisku, i dużą oszczędność środków finansowych.

Zgłoś
Ola14.05 o 23:23

Piszący tu ratuszowi klakierzy mogą wytłumaczyć dlaczego wydaje się 34 TYS zł na opracowanie strategii promocji miasta , skoro jest przyjęta na nowe utworzone stanowisko kierownik ds. promocji miasta p. M. Graczyk ? Czy pani Graczyk nie potrafi opracować strategi promocji miasta ? Powstaje zatem pytanie czy ta pani ma kompetencje do kierowania promocją miasta ? Po co Jan Bronś ją zatrudnił I czy w takim razie na jej miejsce nie powinien być zatrudniony koordynator kampanii burmistrza?

Zgłoś
Pytanie 14.05 o 21:59

Uznania dla dzienikarzy Panoramy za świetną dziennikarską robotę 28 tysięcydla koordynatora kompanii Jana Bronsia to jest rozbój w biały dzień. Po co w takim razie jest M.Graczuk ? Za co bierze wypłatę jako kierownik ds. Promocji?

Zgłoś
:-) zw-kowalski14.05 o 21:52

Piotr. I pomyśleć, że w 1991 roku gdy podjąłem decyzje o powrocie z emigracji w Niemczech mój znajomy Uwe (Mazur) takie właśnie polskie postawy przewidział. Mi jest was z czysto ludzkiego współczucia szkoda. Jaka frustracja musi być u innych wiedząc , że konfitury zawsze są tylko dla swoich.

Zgłoś
Piotr14.05 o 21:17

Brawo dla redakcji Panoramy. Po racjach widać, że władza się zatrzęsła, prawda wyszła na jaw, a ratuszowa "elita" przyciśnięta do muru zaczyna się tłumaczyć w oświadczeniach. Duże uznanie za dobrą dziennikarską robotę. Nie dać się zaszczuć i PATRZEĆ WŁADZY NA RĘCE !

Zgłoś
:-) zw-kowalski14.05 o 21:05

Antek. Nie słyszałeś o ekstremalnej turystyce. Specjalnie jedzie się i śpi w slumsach, zakładach karnych a czasami pod mostami aby poznać obyczaje tubylców.

Zgłoś
#CBA14.05 o 21:01

Nie no, to są już kpiny! To musi się skończyć. Kim w ogóle jest ten Sowa i jak długo jeszcze Dżony będzie go spłacał naszym kosztem?

Zgłoś
Miś z CBŚP14.05 o 19:56

ja tam bym nie pisał na internecie niemiłych rzeczy na burmistrza i na władzę.

Zgłoś
Jaś fasola 14.05 o 18:46

Idziemy za daleko. Co ze zwykłą przyzwoitością.

Zgłoś
stonga14.05 o 17:33

Po co zatrudniono kierownik ds. promocji Marzenę Graczyk. Skoro promoacją zajmuje się koordynator kampanii Jana Bronsa. To kpina w żywe oczy z nas podatników. Sowa za wpisy na fjebuki kasował 5 tys , widać było mu mało, to teraz dostake 7000 zł na rączkę. Maskara. Gdzie komisja rewizyjna ? Gdzie opozycja ?

Zgłoś
ja14.05 o 17:15

A za co Skrzypek brał kasę?

Zgłoś
stonga14.05 o 17:07

28 TYS NETTO dla koordynatora kampanii Bronsia ? to jest żenada i patologia. CBA powinno to zamówienie prześwietlić. Opozycja do pracy !

Zgłoś
beka14.05 o 16:49

Skrzypkową koncepcję chętnie przeczytam. Hahahahahahahahaha

Zgłoś
Jg14.05 o 16:47

Wyborca. Ale tak samo było za Kołacinskiego. Prawda jest jedna trzeba obecnemu pokoleniu polityków powiedzieć do widzenia. I na scenę musza wkroczyć obecni 40 latkowie.

Zgłoś
wyborca14.05 o 16:46

"Sowa i przyjaciele " w akcji ! Skok na miejską kasę trwa w najlepsze. Mnożenie posadek w urzędzie i strumień pieniędzy dla podmiotów zewnętrznych związanych z komitetem JB. Po co powołano bez konkurdu kierownik ds. Promocji? Ciekawe, że portal moja olesnica tak usłużnis tłumaczy działania władz. Artykuł wygląda na typowe koło ratunkowe dla burmistrza. koordynator kampanii JB teraz dostaję kolejne zlecenia od burmistrza. Za Fejsbuka 5 tys było mało, to teraz 7 tys za strategię. Każdy rozsądnie myślący czuje , że to patologia samorządu!

Zgłoś
Antek14.05 o 16:35

Panie Kowalski jak dla Pana jest syf w Oleśnicy to mam jedna radę. Proszę tutaj nie przyjeżdżać nikt Pana nie zmusza. Ma Pan swoją Kochana Szwecję gdzie wszystko jest super piękne itp. To proszę tam sobie mieszkać.

Zgłoś
Prosiaczek14.05 o 16:18

Miś Puchatek

Zgłoś
reklama
Ostatnio dodane
Oleśnica jest gotowa na wybory
wczoraj/ Aktualności
Nasze piękne zabytki na Nocy Muzeów
wczoraj/ Aktualności
Oleśnicka Nocna Gra Miejska
wczoraj/ Aktualności
Pogoń Oleśnica przegrywa z GKS-em
wczoraj/ Sport
Wyjątkowe Muzeum Foteli Katapultowych
wczoraj/ Aktualności
Zobacz więcej
reklama
Obserwuj nas
reklama
Wersja strony: stacjonarna / mobilna
PW Media © 2009-2019. @:
Nawigacja: Kontakt z redakcją i reklama / Regulamin / Polityka prywatności
MojaOlesnica.pl w mediach społecznościowych: Facebook / Instagram / YouTube