Oleśnica - MojaOlesnica.pl. Aktualności z Oleśnicy i okolic.
Dziś jest piątek, 31 października. Imieniny Alfonsa, Urbana, Krzysztofa.
Materiał sfinansowany przez KWW Porozumienie Samorządowe 2018
reklama
reklama
reklama
reklama
Ostatnio komentowane
MojaOlesnica.pl
204 kandydatów do rady powiatu
"Do Helu. Oczywiś..."~zw-kowalski@o2.pl
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Sonda
Czy weźmiesz udział w jesiennych wyborach samorządowych?
tak
nie
nie wiem

Nowy mieszkaniec stawów

Dodano: 2009-12-05 16:39:13 | Komentarzy: 41 | Kategoria: Ciekawostki
Stawy Miejskie zamieszkuje nutria. Wyglądem przypomina dużego szczura lub świnkę morską. Użytkownik przesłał redakcji naszego portalu zdjęcia tego gryzonia.
MojaOlesnica.pl

Dla miłośników przyrody mamy ciekawostkę. Stawy Miejskie zamieszkuje nutria - roślinożerny gryzoń. Jest to półwodny ssak, mieszka w wykopanych norach w zarośniętych brzegach wód.

Została ona niedawno zauważona przez jednego z naszych użytkowników. Przesłał nam też jej zdjęcie. Dziękujemy!


Nutria w towarzystwie łabędzia

Nutria naturalnie występuje w Ameryce Południowej. Do Polski w celach hodowlanych została sprowadzona w latach 20. XX wieku.


Nutria w wodzie

Pierwsze hodowle znajdowały się w pobliżu Milicza. Z kolei od lat 60. znane są dzikie populacje głównie dzięki ucieczkom z hodowli.

Masz ciekawą informację? Skontaktuj się z nami!

rd

Podziel się tym artykułem na Facebooku
reklama
Materiał sfinansowany przez KWW Porozumienie Samorządowe 2018
reklama

Skomentuj

Osoba komentująca oświadcza, że nie będzie publikować treści o charakterze bezprawnym i tym samym akceptuje regulamin. Komentarze internautów nie muszą być zgodne z poglądami redakcji.
Podpis:

Komentarze (41)

Powinni kilka wpuścić jeszcze Nutrii bo jedna może szybko zdechnąć ;)

Podpis: RemiG
Dodano: 2009-12-05 21:04:58 | Zgłoś naruszenie

Ja również jestem za ochroną zwierzątka .. pare lat temu mój tata je chodował i moge zapewnić wszystkie Panie że jest jak najbardziej NIE grożna dla otoczenia to raczej otoczenie dla niej może być zagrożeniem niestety !!

Podpis: pati
Dodano: 2009-12-05 20:03:34 | Zgłoś naruszenie

Symbolem miasta moze zostac nutria..xD , a tak serio to tez uważam ze ochrona by sie przydala , nie chodzi nawet o mlodziez gdyz mysle ze sa to dosc rozsadne osoby , wiekszym problemem moga byc psy biegajace bez smyczy..

Podpis: .;.
Dodano: 2009-12-05 19:30:45 | Zgłoś naruszenie

jestem za ochroną.

Podpis: anonim
Dodano: 2009-12-05 19:22:57 | Zgłoś naruszenie

i tu podzielam Twoje zdanie. Zwierzątko nie jest groźne i nic człowiekowi nie zrobi.Ochrona jak najbardziej zA

Podpis: oleśniczanin
Dodano: 2009-12-05 19:05:12 | Zgłoś naruszenie

To tu się ukrywasz przedemną. Wczoraj kupiona wczoraj uciekła a dziś sie znalazła czy to nie jest szczeście w nieszczęściu. F1 forewer Jest o.k

Podpis: lukaszek
Dodano: 2009-12-05 19:03:37 | Zgłoś naruszenie

nie mówie nasza młodziesz też durna jakaś ochronka dla tego zwierza by się przydała

Podpis: sycowianin
Dodano: 2009-12-05 19:01:50 | Zgłoś naruszenie

NA PROMOCJE MIASTA NUTRIA xDD Fajnie jak by zrobili ZOO "ZOO Nutri Z Oleśnickiego Stawu" :D

Podpis: RemiG
Dodano: 2009-12-05 18:34:20 | Zgłoś naruszenie

Ty sycowianin od Oleśniczan wara. Od lat jest wiadome że reputacje Oleśnicy psują przyjezdni.Takie wieśniaki z Sycowa, Bierutowa, Dobrej , Twardogóry i wielu innych wsi.To wy byście to biedne zwierzątko upolowali i na grilla.

Podpis: oleśniczanin
Dodano: 2009-12-05 18:23:26 | Zgłoś naruszenie

pewnie długo nie porzyje znając gówniarzy z oleśnicy

Podpis: sycowianin
Dodano: 2009-12-05 18:05:17 | Zgłoś naruszenie

bede sie bala teraz biegac, a jak mnie zaatakuje i mi cos zrobi??

Podpis: renia rączkowska
Dodano: 2009-12-05 17:40:12 | Zgłoś naruszenie

W smardzowie też jest...

Podpis: ;pppp
Dodano: 2009-12-05 17:35:32 | Zgłoś naruszenie

ciekawe jak to smakuje

Podpis: głodny
Dodano: 2009-12-05 17:33:30 | Zgłoś naruszenie

Ah, ta Olesnica! Tyle sie dzieje! bhhahahhah

Podpis: psujek
Dodano: 2009-12-05 17:28:09 | Zgłoś naruszenie

Moge sie zalozyc, ze przyjdzie banda debili z gimnazjum i dla zabawy beda na zwierzatko polowac/rzucac butelkami/ganiac/straszyc i tym podobne. Taka olesnicka hołota

Podpis: K
Dodano: 2009-12-05 17:26:55 | Zgłoś naruszenie

Ciekawe zwierzątko. ;)

Podpis: xyz
Dodano: 2009-12-05 17:20:08 | Zgłoś naruszenie

kurde to moja TEŚCIOWA:)) BASKA CO TY TAM ROBISZ??????????

Podpis: MARO
Dodano: 2009-12-05 16:57:09 | Zgłoś naruszenie

dobre to to coś na paszteciki i kiełbaskę

Podpis: smakosz
Dodano: 2009-12-05 16:48:51 | Zgłoś naruszenie

juz widze jak panie uciekaja przed nia :D

Podpis: :)
Dodano: 2009-12-05 16:48:10 | Zgłoś naruszenie

świetna :D

Podpis: ~~~~
Dodano: 2009-12-05 16:47:51 | Zgłoś naruszenie
kontakt z redakcją
Dyżur pełni apteka
Arnica, tel. 71 314 31 53
Daszyńskiego 2, Oleśnica (mapa)
reklama
Kalendarium
więcej
Śledź nas na Facebooku