reklama
Oleśnica - MojaOlesnica.pl. Aktualności z Oleśnicy i okolic.
Dziś jest poniedziałek, 26 czerwca. Imieniny Jana, Pawła, Miromira.
reklama
reklama
reklama

Nowy klip disco-polo od Gentleman's

Dodano: 2017-06-17 09:10:19 | Komentarzy: 87 | Kategoria: Kultura
wideo istnieje dla tego artykułu
Discopolowy duet Gentleman's może pochwalić się teledyskiem do nowego utworu pod tytułem "Ja chcę z Tobą". Czy zostanie on jednym z wakacyjnych hitów?


Kadr z najnowszego teledysku / źródło: YouTube

reklama

Discopolowy duet Gentleman’s tworzą Krzysztof Wichuła i Michał Wielosik. Obaj mieszkają niedaleko Oleśnicy. Muzycy swoją przygodę z muzyką zaczęli w 2014 roku od utworu "Balanga Łakatanka".

Wczoraj swoją premierę miał nowy klip do utworu pod tytułem "Ja chcę z Tobą". Zdjęcia do teledysku powstawały w zamku w Dobrej oraz nad zalewem w Stradomi Wierzchniej. - Czy ta premiera będzie jedną z najbardziej gorących nowości wakacji i zagości na każdej letniej imprezce? - czytamy w opisie utworu.

Wideo: Gentleman’s - Ja chcę z Tobą


rd
reklama
Podziel się tym artykułem na Facebooku
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama

Skomentuj

Osoba komentująca oświadcza, że nie będzie publikować treści o charakterze bezprawnym i tym samym akceptuje regulamin. Komentarze internautów nie muszą być zgodne z poglądami redakcji.
Podpis:

Komentarze (87)

o co komu chodzi .. wakacje idą szukać wakacji i przestac gadac głupoty

Podpis: adam
Dodano: 2017-06-21 19:33:19 | Zgłoś naruszenie

https://i1.kwejk.pl/k/obrazki/2012/08/21cfb1e6462b09e827d00c25d18cf97f.png

Podpis: dramat k***wa
Dodano: 2017-06-21 13:45:38 | Zgłoś naruszenie

Fajne chlopaki

Podpis: Hg
Dodano: 2017-06-21 07:54:57 | Zgłoś naruszenie

Super mega wpada w ucho

Podpis: Ula
Dodano: 2017-06-21 07:54:31 | Zgłoś naruszenie

Silikony rządzą,,,wytapetowana lalunia ,co to myśli ze jest najpiękniejsza ...metamorfoza pomogła i ma co pokazać

Podpis: Jeden drugi trzeci rumak
Dodano: 2017-06-20 23:35:06 | Zgłoś naruszenie

Niedługo na ślubach beda grać . Juz bym chciała sie zapisać na mój ślub . Jeden pan będzie spiewac drugi striptiz zrobi to jest czad

Podpis: Lolitka
Dodano: 2017-06-20 23:33:05 | Zgłoś naruszenie

A co tu zazdrościć ??? Dresów i fryzury z guma na włosach

Podpis: Beng beng
Dodano: 2017-06-20 23:32:09 | Zgłoś naruszenie

Przecież Eurowizja ich wyśmieje to zes dowalil nie dosięgają to 1 a co dopiero Eurowizja lidzie litości

Podpis: Egon
Dodano: 2017-06-20 23:30:30 | Zgłoś naruszenie

Ta wasza Oleśnica to sama patologia,pelno ćpunstwa nieróbstwa i lumpelstwa,wiec fajnie ze sa tacy co robią cos innego niż chlanie i obgadywanie innych Super ze śpiewają i maja gdzies wasze komentarze Zyczliwa zespolowi

Podpis: antyolesnica
Dodano: 2017-06-19 22:06:27 | Zgłoś naruszenie

Ja popieram dududs na eurowizje

Podpis: zbycho
Dodano: 2017-06-19 15:37:47 | Zgłoś naruszenie

Ciesze się że disco polo wróciło w łaski...:) i oby tak dalej. Nie dawno mogliśmy zobaczyć Gwiazdy Disco polo na stadionie we Wrocławiu i nie tylko.Bardzo lubię Ace of base ze Szwecji a to po prostu polskie disco:p

Podpis: XXX
Dodano: 2017-06-19 12:38:21 | Zgłoś naruszenie

Oleśniczanin@ a tobie żal dupke ściska?? Ktoś zabronił tobie sie rozwijać!? Puste umysły maja zawsze najwiecej do powiedzenia tyle ze to nic nie wnosi...

Podpis: Komentator sie znalaz
Dodano: 2017-06-19 09:45:24 | Zgłoś naruszenie

Ale zawiść z was przemawia wstyd czytać takie komentarze żenada zazdrościcie że komuś coś wychodzi ale co tu wymagać szkoda słów chłopaki są super i świetnie śpiewają

Podpis: Basia
Dodano: 2017-06-19 09:24:25 | Zgłoś naruszenie

Na eurowizje z nimi

Podpis: Dududs
Dodano: 2017-06-19 07:38:02 | Zgłoś naruszenie

Jak zawsze rewelacyjna piosenka! Przyjemny teledysk a muzyczka wysokich lotów.

Podpis: ola
Dodano: 2017-06-19 06:41:37 | Zgłoś naruszenie

Brawo świetnie się sucha i ogląda to będzie sukces

Podpis: Maxx
Dodano: 2017-06-19 06:28:03 | Zgłoś naruszenie

Jak je stać na sztuczność to niech sobie wsadzają wszędzie. Na starość im wyjdzie bokiem to

Podpis: ????
Dodano: 2017-06-18 23:11:39 | Zgłoś naruszenie

Ja ani jeden piosenki nie słucham . Wole inny rodzaj muzyki. Coś co wnosi do życia i ucha .to proponuje pustym dziewczyna które na widok faceta szaleją . Współczuje żonie. Pilnuj go bo licho nie śpi

Podpis: Bożenka
Dodano: 2017-06-18 23:09:44 | Zgłoś naruszenie

Będą przy tym tańcować sztuczne lalunie szukające faceta. Jestem wolny idę na całość

Podpis: Brawo
Dodano: 2017-06-18 23:07:16 | Zgłoś naruszenie

Szpanerów w Oleśnicy i na Wiosce jest już dużo nie trzeba tu więcej takich . Lepiej zajmijcie się czymś innym bo śpiewać nie umiecie . Po co się kompromitować

Podpis: Olesniczanin
Dodano: 2017-06-18 23:05:58 | Zgłoś naruszenie

PW Media © 2009-2017
@:
Nawigacja
- Kontakt z redakcją
- Reklama na portalu MojaOlesnica.pl
- Regulamin
- Polityka prywatności
MojaOlesnica.pl w mediach
społecznościowych
Facebook Instagram YouTube Twitter